Wednesday, 14 December 2011

Cerita Temu Duga ku Di HUKM...

Assalammualaikum....

huhuhu nk Cik Yun dapat interview kat HUKM...
Hahahha dah lah lmbt tp nsb bek lor x mula lagi..
Nie sume yer sbb pi perak hahha jln2 sebelum masuk poli Selasa nnty 20.12.2011

sAMPai2 jer pi lah naik lif tingkat 7...
huhuhu perut aq dah lah sakit nak terkucil lagi lapo pon ade gak..
nk dikatakan sume rase lah hahha..
Aq teringt lagi klau Upsr ker Pmr ker Spm ker Or exam Sem 1 Hingga 4
Perut aq msty sakit smpai bnyk kali msuk tnds tp x der ape2..
hahha nervues lor Khaha2..

Aq smpai2 pi pejabat ape tah nme die..
Than ade akak tu ckp pi klinik ape tah tp mcm nme bunga huhuhu
ape2 lah aq nie bukan yer suke ingt2 nie..
Kelam kabut punya pasal lah an takut lmbt perut aq sekali lagi sakit hhaha

Dah smpai kat klinik tu ade akak tu suh ddk dulu tgu giliran tuk intrview lak..
hahha nsb bek aq yg ke3..
Dah x tahan aq cepat2 tnye akak yg kje kat situ mne tndas..
Hahahha mmg sengal jer aq nie patut lah x dpt kje kah2...

Lega dah lps pi toilet..
nie giliran aq lak pi masuk blik intrview..
mmg sume rase ade hahha sbb pertama kali an
aq gan selamba ddk sambil2 goyang2 kan kerusi..
Gila ape mne ade owg mcm tu an aq jer kot hahah

Lps dah intrview tu yuhhhh..
Lega rase yer dan dgn malas aq tlg pangilkan owg lain lak..
hahah mcm perkeja kat situ lak aq nie hahha layan jer lah..
Nie kne tngu 2 mngu lagi..
Tp aq rse mmg x dpt lah rezeki x der lagi tuk aq kje..
hahha oleh yang demikian aq kne lah abiskn stdy kat
Politeknik Seberang Perai..
HUHUHUHU mcm mne rse yer an huhuhu

nie AQ Nk tuju lagu hahah

next to you hahaha


untuk hiburan aty ku yng sengal ayam nie hahha :P

No comments:

Post a Comment