Saturday, 18 June 2011

NoVaLiS

Cerita mengesahkan seorang perempuan yang hati suci iaitu Diana
Pada suatu hari dia telah dipertemukan oleh kawannya seorang lelaki
Diana berasa sangsi dengan lelaki tersebut iaitu Hakim
Kawan Diana membiarkan dia dengan Hakim makan bersama-sama disebuah restoren
Lama kelamaan Diana berasa amat risau lalu meninggalkan lelaki tersebut dengan alasan perlu ke sebuah tempat untuk berjumpa kawan lamanya.


Adakah cerita ini kisah Diana akan bersama Hakim atau sebaliknya...
huhuhuhu....

novelisku..

keluar bersama kwn2 ku..
hehhe jln2 cuci mata..hahha
tp x der yg berkenan..
dah lme x jumpe gan dak2 poli..

pic jalan2..






lagu2 ku

lagu yang paling best..
hello2...
hehehe

cerita...

CEDIHNYER
Mengapa kaw pergi 2x,
Disaat aku mula mencintaimu,
Berharap kaw jadi kekasih hatiku,
Malah kaw pergi jauh dari hidopku,

Menyendiri lagi 2x,
Disaat kaw tinggalkan diriku pergi,
 xpernah ada yang menghiasi  hariku,
disaat aq terbangun dari tidurku,

aq inginkan kan dirimu dtg dan temui aq,
 kan ku kata padamu aq sangat mencinta dirimu,
aq ingin dirimu datang dan temui aq,
kan ku katakan padamu aq sangat mencinta,

semoga engkaw kan mengerti akn perasaan ini,
maaf qu telah terbuai akan indahnya cinta,
maaf sgguh ku xbisa untuk kembali padamu,
 maafku terbuai akn indahnya cinta,
aq ingin dirimu datang dan temui aq,
 kan qu katakan padamu aq sangat mencinta...

lagu2..

PeRcInTaAn..

                                                          Erm cdhnyer...:(
Biler kiter syg org tu
Kiter terima jer apa yg org tu kata
Tp biler dia kata kite?
Ati kate takper manusia tak perfect

Biler kiter syg org tu
Kita tnggu dia lame pn x per
Tp biler dia tnggu kiter???dia mrh2
Ati kate ala, adatlah ada yang mnnunggu n dtnggu

Biler kiter syg org tu
Kiter x tdo pn x pe lyn dia yg ngah bsn,
Tp biler kite bosan
Ada dia lyn kiter?
Ati kate x pe dia busy kott

Biler kiter syg org tu
Kita gdh ngan dia, kita diam je
Tp dia heboh 1 dnia
Ati kate x pe, dia tension tuu

Biler kiter syg org tu
Kita call nak ckp ngan dia
Tp dia gayut dgn org lenn
Biler jd cm2,
Ati kata, x pe, die ade hal nk cakap dgn kwn die

Biler kiter syg org tu
Kita bercerita dgn dia,citer ngan tunggul lg baik
Tp biler dia bercerita ngan kita
Kita dgr, sepatah2 kite ingt
Ati kata x pe syg katakn├»¿½

Biler kiter syg org tu
Kita n dia lpr
Tp kiter bg sume roti kita kat dia
Ati kata, ala jagalh ati dia, sian dia├»¿½.

Biler kiter syg org tu
Kiter sanggup bg dia rest biler dia letih,
Tp biler kita letih, dia srh jugak kiter lyn dia bila dia bsn
Adil ker?
Ati kata, ala bukan selalu pun..

Biler kiter syg org tu
Kita jadi cam org giler dgr dia sakit,
Tp biler kita sakit,
Dia siap kuar ngan kwn2 dia meraikan hari kesakitan kita,
Ati kata, ala x pe, x kn dia nak berkepit ngan kita 24 jam

Biler kiter syg org tu
Kita x prnh pntingkan diri sndri
Tp dia hpokrit thp gaban
Ati kata x per, dia mmg cm2 kene lah trima..

Biler kiter syg org tu
Kiter syg nk tngglkn dia slama2nya
Tp dia x tahu kiter berdpn dgn maut,
Wlpn kiter skt,dia kata kat kiter,sakit bese2 jer, jgn nk mngarut
Ati kata, cmnelah dia biler kiter x de, msti dia hepi

Biler kiter syg org tu
Kiter x snggp tngk dia derita
Tp dia x prnh hargai diri kiter,
Ati kata, tau x btapa kita syg kan dia??????????
Biler kiter syg org tu
Kiter snggup tngglkn dia selama2nya untk dia bhgia
Tp adkh dia tahu pngrbnn kiter??
Ati kata, x pe, janji dia bhgia ...

Wednesday, 1 June 2011

my LoVe MuSiC kOrEA...
CrItA tTg PrSAhAbAtAn..
MmG bEsT tP Lg 1 ViDeo x DpT Nk DoWlOd LaK hUHuHU
bYk PrKaRa BlEh DilAkUKaN dGn pRsHbTn..
DaN pRsaHaBaTaN SsH uTk BrTuKaR pRcINtAAn..
KwN sSh UtK dItUKaR sBg InSaN yG iStImeWa DlM aTy..
SsH jUgA bG aq tUk cIntAi KwN seKeLaS aq..
KrN aQ aNgGAp KwN sBg KwN daN oWg Yg DiCinTAan LaIn DrI KwN yG aQ kNL..
AdAkAh MeNoLaK pRcINtan ItU dGn CrE yG bAiK mNgECeWAkAn OwG...

CeRiTa Ku.....

NiE tTg DiRikUn....
SaYe NuRuL nAdIaH aBdUl MaLi..
UmO 20 TaOn
TiNGGaL kAt AmPnG..
sKg TnGU SiJil dRi PolI ThAn BrU mSk DiP..
n sKg Nk BeNtI jD PmbNTu cKgU KaT puSaT tuISyEn..
LpS NiE kJe pRomOtEr KAt Jj..
Aq MsIh SoLO..
X SkE bRcIntA2 RsE cIntA niE IbArAt JaTuH dITiMPa X kAn BNguN LaGI..
lG 1 Aq TkUt tUk KecEWakAn ORg LaIN..
mY LiFe Is vErY sImpLe..
LikE a BoNekA..
bUat SesUaTU meNgiKuT KehENDak AkAk2..
Tp SkG aQ daH mlS nK Ikot Lg..
hAhaHa...
aQ pNYe FmlIy OK tP MsLh KElUrgA tTP ade
Tp Aq sNtIasA ReAdhA dgN SUmE KnteNTuAn..
AQ x hArAp UTk HiDUp SpRT OrG KayA2 yG KaDAng2 PdNg rENDah DGn OwG Yg KUraNG KaYa dr Die...
aQ nk Jd OwG yg pLIng SEdERHaNA tP kAyA dgN iLMu bUKa KeKayAaN yG mEMaKan DiRI SENdIRi HnGGa lUPe sEMUa yg DiTEnTUKaN olEh Allah KPdNYa...